Turystyka eventowa a nowe trendy w kształtowaniu programów artystycznych festiwali i instytucji teatralnych
Abstrakt
Słowa kluczowe
Pełny tekst:
PDFBibliografia
Beeman W.O., 1993, The Anthropology of Theater and Spectacle, „Annual Review of Anthropology” 22, s. 369-393
Fischer-Lichte E., 2008, Estetyka performatywności, Księgarnia Akademicka, Kraków
Fischer-Lichte E., Warstat M., 2009, Staging Festivity. Theater und Fest in Europa, A. Francke Verlag, Basel, Tübingen
Goebbels H., 2007, Was wir nicht sehen, zieht uns an [w:] Dreysse M., Malzacher F. (red.),Rimini Protokoll. Experten des Alltags. Das Theater von Rimini Protokoll, Alexander Verlag, Berlin
Klaić D., 2011, Mobilność wyobraźni. Międzynarodowa współpraca kulturalna. Przewodnik. Fundacja Bęc Zmiana, Warszawa
Mikos v. Rohrscheidt, A., 2008, Turystyka kulturowa – wokół definicji. „Turystyka Kulturowa”1, s.4-21
Nicolau J.L., 2010, Culture-sensitive tourists are more price insenstive, „Journal of Cultural Economics” 34, s. 181-195
Pavis P., 2011, Współczesna inscenizacja, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa
Pulidio-Fernández J.I., Sánchez-Rivero M., 2010, Attitudes of the cultural tourist: a latent segmentation approach, „Journal of Cultural Economics” 34, s. 111-129
Ratkowska P., 2010, O festiwalu w kontekście turystyki kulturowej, czyli turystyka eventowa raz jeszcze, „Turystyka Kulturowa” 6, s. 26-46
DOI: http://dx.doi.org/10.62875/tk.v10i0.309
Odniesienia
- Obecnie brak jakichkolwiek odniesień.
Copyright (c) 2014 Małgorzata Ćwikła
Instytucja sprawcza:
Instytut Sportu, Turystyki i Żywienia Uniwersytetu Zielonogórskiego
Bazy czasopism
Copyright © Turystyka Kulturowa 2008-2024. ISSN 1689-4642